Retourneren
Het kan altijd voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Op onze webshop verkopen we voornamelijk bloembollen, knollen en wortelstekken. Daarnaast verkopen we ook verschillende accessoires. Het retourrecht is voor beide artikelen verschillend.
Retourrecht bloembollen, knollen en wortelstekken
Bloembollen, knollen en wortelstekken zijn verse producten die snel kunnen bederven. Vanwege het bederfelijke karakter geld voor deze producten niet het standaard retourrecht van 14 dagen. Wij van The Blooming Company begrijpen dat het wel eens kan voorkomen dat je een bestelling retour wil sturen, daarom bieden wij onze klanten toch de mogelijkheid deze versproducten te retourneren binnen 7 dagen.
- Retourneren kan binnen 7 dagen na ontvangst van de order.
- Wij vinden het prettig om op de hoogte te zijn van een retourzending. Daarom vragen wij om onderstaand retourformulier zo volledig mogelijk te vullen.
- Het artikel kun je, als deze geen sporen van gebruik heeft, in de originele onbeschadigde verpakking binnen 7 dagen na ontvangst terugsturen.
- Stuur het artikel samen met de originele factuur/pakbon(nen) terug in een stevige verpakking.
- Het pakket voldoende frankeren en retour sturen aan:
- The Blooming Company
Buitenvaert 30
5171MN Kaatsheuvel.
- The Blooming Company
- De verzendkosten voor het retourneren worden niet vergoed. De kosten voor het retourneren van het pakket worden ook niet vergoed.
- Na ontvangst van het pakket, zullen wij het orderbedrag terugstorten.
Retourrecht overige artikelen
Voor de overige artikelen geld dat je zonder opgaaf van reden de bestelling tot 14 dagen na ontvangst mag annuleren.
- Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van de order.
- Wij vinden het prettig om op de hoogte te zijn van een retourzending. Daarom vragen wij om onderstaand retourformulier zo volledig mogelijk te vullen.
- Het artikel kun je, als deze geen sporen van gebruik heeft, in de originele onbeschadigde verpakking binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen.
- Stuur het artikel samen met de originele factuur/pakbon(nen) terug in een stevige verpakking.
- Het pakket voldoende frankeren en retour sturen aan: The Blooming Company, Buitenvaert 30, 5171MN Kaatsheuvel.
- De verzendkosten voor het retourneren worden niet vergoed. De kosten voor het retourneren van het pakket worden ook niet vergoed.
- Na ontvangst van het pakket, zullen wij het orderbedrag terugstorten.
Schade, defect of manco bij levering?
Wij doen ons uiterste best om een bestelling zo goed mogelijk te leveren. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er iets mis gaat of dat je niet tevreden bent. Indien dit het geval is, vragen wij om ons binnen 3 werkdagen op de hoogte te stellen van de schade, het defect of de manco bij levering.
Inspecteer de bestelling goed zodra je deze hebt ontvangen. Wanneer je schade, een defect of een manco constateert, willen wij je vragen dit binnen uiterlijk 3 werkdagen per e-mail kenbaar te maken op info@blooming-company.nl.
Graag ontvangen we ter ondersteuning van de klacht een aantal foto’s:
- Een foto van de gehele verpakking van het pakket;
- Een foto van het verzendlabel;
- Een foto van de inhoud van het pakket;
- Een detailfoto van de concrete schade aan het product.